Friday, January 21, 2011

~~ Penguat semangat aku~~









Assalamualaikum....da lame ber"blog"(lame ke???) baru aku nak bg salam...hehehe...maaf ye...kesalahan sendiri...sebenarnye ade n3 masak2 lagi...projek aku n adik aku time cuti thaipusam semalam...tapi jap2 g la aku upload...cume pagi nie aku nak membebel jap...abesla bengkak telinga korang...>_<...baru2 nie aku n family ditimpa musibah yang bertimpa2...sampai aku marah dengan diri aku sendiri kerana aku tak berupaya untuk menghulurkan bantuan...yela,korang mesti pikirkan...nape anak tak boleh nak tolong sorg ibu yang melahirkan kite dikala die kesusahankan???macam 2 gak aku...sedey sangat...tapi bile aku pikir bailk....mungkin ade sebab benda2 nie jadi...aku rase Allah ingin menduga sejauh mana kesabaran aku dalam menangani masalah tersebut...Alhamdulillah...bile kami susah, aku dapat tengok sape yang menghulurkan bantuan...terima kasih acik nor, yang sudah aku anggap seperti keluarga sendiri, makteh...jasamu dikenang...kak icha sayang aku...makcik kesayangan aku yang aku dah anggap sebagai ibu...rakan2 opis...walaupun aku sementara je keje kat cnie, kak midah, fatiema dan takkan aku tinggalkan kak yana,memang korang sume banyak bantu miera...thanks tu all...huhuhu...nak nangis plak...sape2 yang aku tak sebut tue jgn kecik ati ye...name korang senantiasa terpahat dalam ati aku...LUV u all!!! aku selalu renungkan quote yang aku donload nie...banyak memberi aku kesedaran...so,skang aku nak share dengan korang ea...

2 comments:

  1. huhu...cedih..:( mira kuatkan semngat ok kite tau mira kuat...nanti lau dah berjaya jgn lupe kitaorng ek heheh..fatiema senang kawan ngan mira..syukur Allah temukan kite dapat jadi kawan kan kat cnie...frenz 4ever ok...insyallah lau xkeje cnie nanti lau de kesempatan insyallah kite dpt jumpe ag...love u....:)

    ReplyDelete
  2. ur welcome lalink....insyaAllah...kalau dipanjangkan usia...ala,g pon dekat je kedah-penang nie...hehehehe....mira jugak senang kawan dengan fatiema...insyaallah,our frenship will last forever

    ReplyDelete