Tuesday, July 17, 2012

---->Cinta Milik Allah..

"Cinta datang....
Tanpa diundang...."

hehehehe....berbunga la plak kan ari nie...
me terkene tuesday blues...
huhuhu...
sibuk jer aku nak arrange kan jodoh untuk org...
sendiri punye x kunjung tibe lagi...
frankly...sebenarnye aku serahkan sumenye kepada Allah...
kerana Dia yang mengatur jalan hidup aku sedari aku belum lahir lagi...
Dia juga da tetapkan "Adamku" sedari aku berusia 4 bulan lagi...
so i have to wait patiently...
rite mama?
sorry yer mama...bukan mira x nak pikir...tp let the time settle d thing...
for me...aku x mengejarkan kekayaan...paras rupa<cewah...yela tue...biar sedap mata memandang>
tp yg penting...die tau macam mane nak hormat parents aku...family aku...
my frens...and d most important die blh guide aku dalam hal keagamaan...
n of course die msti "kids lover" mcm adik2 aku..
pantang jmp budak...hehehe...
ya Allah...aku tau...Kau akan berikan ape keperluanku...bukan keinginan ku...
kerana keperluan itu lebih penting daripada keinginan...
aku REDHA....




No comments:

Post a Comment