Wednesday, January 26, 2011

~~~>Dinner yang tak terancang...ngeee<~~~

da nak abes kfc nie aku kerjakan...hehehe...

semalam, on 25th january, merasa la aku first gaji aku ngajar tution (aku wat kat umah aku jer)...adela cikit...rezeki Allah...kiteorang tgh siap2 nak goreng nasik je untuk dinner...balance nasik minyak tengah hari tadi...nak goreng2 biase je...pastu ingat nak wat tauhu telur ber"gravy" macam kat RasaMas 2...tetibe aku teringat kate2 mama 3 hari lepas mase tengok iklan KFC..."mama teringin nak makan KFC", jadi ape lagi...aku n fatin pon terus kuar g amek Aiman tution, pas2 terus g KFC JUSCO Seberang Perai...baru senang hati aku...hehehe...dapat tunaikan permintaan ibu...aku agak terkejut bila ade orang tanye..."mira,ko nie asyik spend duit kat family je...ko punye bahagian mane???"...aku punye bahagian 2 xpenting pon...bukan ape...pada aku biarla aku habis duit untuk family aku...asalkan mereka bahagia...lagipun KFC 2 x sampai rm50...buat ape nak berike sangat...mak kite dulu ade x berkire bile kite melalak kelaparan mase kecik???takde kan...mase kite skola dulu duit banjer kite rm2++,pas2 duit kelas tambahan lagi...ade mak kite merungut???xkan...so nape bile kite ade duit cikit kite da nak berkire...MAMA...THANK YOU...N I LOVE YOU...>>>>sarang hae...<<<<

No comments:

Post a Comment