Wednesday, March 2, 2011

Nak Jumpa Gynecologist????OMG!!!!!

hehehe...tajuk seram giler...(yela,bagi yang belum berkahwin macam aku)...takut tol...yela...aku takut la if anything bad happen to me...aku tak cukup amal ibadat lagi....huhuhu...semalam aku g jumpa gynecolist kat my housing area...(Tan&Tan Maternity Center)...pasal aku nyer inconsistence menstrual cycle...dalam hati nie Allah jek yang tau...yela...aku takut kalo aku ade POCS....bahaye wei....nak jadik citer...yang diagnosed aku 2 chinese doctor...guy plak 2...jenuh aku tahan malu...setelah 20min aku diperiksa(fully checked) barula senang hati aku bile die btau yang aku hanye mengalami masalah hormone imbalance...pendek kate hormone dalam badan aku nie "high-wired" la...hehehe...so,solution yang die bagi is....cam bese...aku kene ambik hormone pill la...pastu die bg aku iodine...sebab aku byk hilang darah...alhamdulillah,ya Allah..aku bersyukur padaMu kerana mengkabulkan doaku....terima kasih Allah....

No comments:

Post a Comment