Monday, March 21, 2011

Japan's Earthquake and Tsunami...

Astaghafirullah....sedeynye bile tengok berita n dengar pasal earthquake n tsunami kat japan recently...nape manusia tak nak sedar yang semua yang berlaku nie dah tertulis dalam Al-Quran...dorang selalu nak menafikannya...maksiat makin berleluasa...ape nak jadi dengan dunia skang...aku sangat takut untuk menghadapi dugaan akhir zaman..nape???sebab sebagai manusia aku tak nafikan yang aku banyak melakukan kesalahan...pada aku,setiap yang aku lakukan tue sume kesalahan besar...Ya Allah....ampunkan hambaMu yang jahil dalam cahaya imanMu Ya Allah...Kau tetapkanlah hati ku dalam mencari cahaya imanMu Ya Allah...sesungguhnya aku tak berdaya menahan pedih api nerakaMu Ya Allah...ampunkanlah semua umat manusia di muka bumi ini Ya Allah...berilah kami peluang untuk bertaubat....aku taknak tergolong dalam golongan orang yang tak mendapat hidayahMu Ya Allah...sedey aku tengok gambo2 kat daily mail


kota tokyo bergelap...ihsan dari daily mail

ihsan: daily mail

ihsan: daily mail

ihsan: daily mail

No comments:

Post a Comment