Monday, March 7, 2011

Family gathering kat Kulim...(sempena wedding ceremony anak cousin mama)

last saturday kiteorg sume off to Kulim sebab nak attend wedding ceremony anak cousin mama...cantiknye anak die...pic tak sempat nak snap sebab datang pon da agak lambat...sambil2 2 ade la dorang wat family gathering...ramai yang aku x kenal...dorang nak g "bersoreh"...2 dalam cakap perak...kalo kite yang bese2 nie cakap nak carik adik beradik...bukan ape...moyang aku dulu ramai isterinye...oopppsss!!!jangan salah paham...die bukannye nak kawen banyak...tapi die dulu adalah "tok guru" yang ngaja agama....sebab tue mn die g ade orang yang nak kawenkan anak die dengan moyang aku....

moyang aku...Syed Mansor dengan anaknye, Syed Husin yang dok kat durian tunggal,
Melaka...muke moyang aku macam atok aku...hehehe

sekarang nie baru aku sedar rupenye aku banyak sedare...2la pasal...ape tidaknye...nanti berlaga bahu pon x kenal...oh ye...Syed Husin nie amat2 dikehendaki...sebab atok sedare aku nak kumpulkan sume anak2 moyang aku...dorang nak wat big family gathering katenye...insyaAllah...musti jumpe...

yang baju biru tu opkos la mama i...yang baju purple 2 tokcik i...
and my long last family member..."tok Ayah"...
a.k.a Raja Baharudin...sepupu atok aku...


No comments:

Post a Comment