Wednesday, February 23, 2011

Tuna Puff tyme!!!

memang da lame aku nak cube wat pasrty puff nie....x blh jd nie!!!harus buat...nak dijadikan citer, aku bukak blog abg mat gebu ari isnin aritue...terus aku hambek resepi yang paling mudah....pergh!!!memang berbaloi....aku da cube da....memang menjadi...kalo korang nak resepi...amek kat sini....aku wat x potong kelopak camtue...aku potong bese2 jer...aku x gn cili gak...sebab ade yang x makan pedas...konon la...aku tibai sendiri je...gambo pon amek mase da tgh mlm da...xlarat...sebab terus wat puff after tuition...punyela semanga...korang makanla dengan sos ape pon...aku x suke makan dengan sos...tp mama kate memang best!!!hehehe...kpd sape2 yang nak cube tue....slamat mencube!!!



yang nie memang x sabo nak masuk dalam oven nie...hehehe


taaa-raa!!!!nie la hasilnye...

No comments:

Post a Comment