Friday, February 18, 2011

ku sangkakan demam....rupenye "sinus"

ari rabu n khamis lepas memang aku dilanda demam yang yang x best...demam skali dgn batuk n sakit tekak...sgt x best...makan pon x lalu...kelas tuition terpaksa ditangguhkan...huhuhu...sedey nie...selama aku demam mama banyak jg aku kat umah...yola...mama sampai x g keje 2 hari...memula g first clinic die kate flu bese jer...bg ubat...tp x kebah gah...pagi semalam panas gile badan aku...terus mama nak bawak aku g hospital...x mau aku...pastu mama kate kalo x nak,kite g klinik kat kulim...aku pon okes jela...jumpa doc kat sn...smpat la aku jawab soalan die dlm 2 baris ayat terus die kate..."awak nie ade sinus nie...atau dalam bhs pasar die...resdung...2 la yang sengau ckit tue..."...hampeh punye doc...hehehe...tp alhamdulillah...lepas makan ubat yang die bagi tue...kurang sakit aku...2 yang arinie aku br datang opis...abes sume rindu aku...(dengan ayat yang amat perasan..hehehe...x baik mira...subhanallah)...memang skang aku pon x lalu makan...mama masak bubur je kat aku...2 pon x abes...wat sume...aku doakan korang agar sentiase chat ea...xmau sakit2 mcm aku...

menu orang sakit...


bubur orang sakit...T_____T

No comments:

Post a Comment