Tuesday, February 8, 2011

Ayam Goreng Main2...

ahad lepas, kiteorang baru balik dari Tepeng...besela...cuti skola...bawak budak2 balik kampung sebab ade kenduri anak makcik kat sane...bile tyme kenduri nie...memang aku suke..sebab ley mam yang sedap2...hehehe...makan je keje aku...pelamin n hantaran die cantik2...suke tol aku tengok...persiapan die memang best la...anak bongsu punye wed...selamat pengantin baru ye ADIK dan ISTERI...moge berkekalan hingga akhir zaman...



nie la hantarannye...

nie pelamin raja sehari...

ahad petang tue jugak kiteorang balik...yela,sok bebudak da skola...aku n mama da start keje...jalan jam sangat bile masuk highway...banyak kete sepasal...yang geram tue,dorg asyik tengok kereta lain accident...2 yang wat jam teruk 2...bertolak kul 5.00 p.m, sampai umah ngam2 kul 7.00 p.m...lame tue...balik umah, memasing perut da lapo,ape lagi...nasik kenduri ade,rendang daging ade, aku plak teringin nak makan ayam goreng....mama toss kan ayam dari freezer,pas da nyahbeku,aku pon mulekan projek ayam goreng aku...senang je...macam ayam goreng barbeku je rase die...sebab ade halia...memang best makan ayam goreng panas2 dengan nasik kenduri...syiok la!!!



Goreng tyme!!!


Jemput rase...




1 comment: