Tuesday, February 1, 2011

~~makan2 kat tesco~~

mama makan nasik ayam...yummy!!!

nie memang feveret aku...

nie close-up chicken rice mama...

dari sehari ke sehari aku nak mengupdate blog cayang nie,tapi x terbuat...yela,keje menambun...letih plak 2...mesti herankan????keje??aku punye kontrak dapat disambung sampai bulan 4...yeeehaaaa!!!best 2...yela,dari dok umah xde keje...baik aku keje...dapat gak menampung keluarga...oh ye,minggu lepas, during lunch hour, aku dengan mama g makan kat TESCO...jauhnye g makan...hehehe...bukan ape, aku teman mama g settle hal kat AmBank....pastu ape lagi...da tengah lapokan..pagi tue x makan pon...makan kat food court je pon,yang penting kenyang...xkisahla makan katne pon... janji best..hidup mesti happy!!!ade sape2 nak join aku????jom kite g mamam kat TESCO lg...

No comments:

Post a Comment