Friday, February 18, 2011

sunway carnival...



last tuesday kiteorng satu family g sunway carnival...shopping????xkuase aku aku nk g shopping dikala aku kepokaian nie...hehehe...aku g teman fatin g beli kamus....sambil2 tue leh la g jenjalan skali...window2 shopping...hehehehe....hilang gak stress aku...tp yang x bestnye aku rs mcm nak demam laa....


beshnye dorg...

sambil2 tue bagi mama rest jap dgn kerusi urut tue...hehehe...ade plak yang nyibuk da...ngaco jek...


seram sejuk...cam nak demam...
aku gak yang melepas....hehehe...bukan pe...da start seram sejuk da nie...tp kiteorg kene rush balik umah...mlm nie ade tuition ganti untuk bebudak...huhuhuhu...lepas tuition, mak kepada salah sorg student aku ade bg mee kuah mamak stail...memang cedap sngt sampai aku x sempat nak snap...hehehe...tq cik linda...nanti ley mintak resipi...hehehe


abes suda...












No comments:

Post a Comment