Thursday, August 4, 2011

The New Me....Life has to move on...

Aku pernah dihina...dicaci...dan lebih teruk lagi di benci tanpa sebab musabab yang aku tau...Walaupun begitu...aku bertekad untuk bangkit mengharungi hidup ini....bagi aku biarlah masa penawar luka hatiku...memang aku tiada kerja tetap lagi...tapi Allah masih sayangka aku...Allah berikan aku kerja sementara supaya aku dapat belajar untuk menjadi insan yang lebih berpengalaman dan "multitask person"...Alhamdulillah...aku bahagia dengan hidup aku sekarang dan satu yang aku inginkan....tiada lagi marah dan dendam dalam hati aku kerana itu semua penyumbang kepada luka hati aku...hehehe...mira!!!!be strong!!!

"DON'T STOP AT THE TOP....TOUCH THE SKY B4 U DROP....BECAUSE WE DON'T STOP...CAN'T STOP...UNTIL WE REACH D TOP!!!"


BRAND NEW ME!!!

No comments:

Post a Comment