Thursday, August 4, 2011

Aktiviti besh!!!

hehehe...kiteorang suke memasak n menyepah2kan dapur mama...meme seronok...tp aku la yg sakit sebab aku kene kemas lepas tue...huhuhu....antara aktiviti yg aku buat ialah...home made chocolate n mama masak new dish tau...daging malbari...meme sedap sgt!!!!!kredit r kat jiran aku...kak ija tue <skang tengah pregnant 3 month...tahniah!!!>hehehe...jom layan gambo...oooppsss....sebelum tue nak btau yang choc tue anak angkat mama a.k.a kawan fatin...Juwairiah<da nak tawen da pon> yang ajor...thanks jue sbb x kudukut ilmu...

nie la hasilnye...comot...tp akan ku perbaiki lagi...hehehe



daging masak malbari yang superb!!!!thanks mama!!!


waduh2...nice to c nice to hold...once broken...ape lagi masuk mulut terus...:)
aku nie banyak cite2...tapi tue la...sume pon aku nak wat...tp jgn risau...aku wat step by step...pasnie aku nak blaja wat cake deco n confectionery plak....insyaAllah...jika diizinkan Allah...

2 comments:

  1. mira sedap la...menarik je tgk...leh xwat tuk fatiema...pos heheh...

    ReplyDelete
  2. boleh2...hehehe...tp kite x pandai sgt la...huhuhu...fatiema nak brape pieces?

    ReplyDelete