Wednesday, December 14, 2011

Sometimes it's hurt me even more....

"I miss our talks & the time that we've spent together, you've gone your way & I've gone mine... seems like we're just drifting apart more and more everyday!"
aku kah yang ter"emo" neh????
ntahla...bile dipikirkan dat bait ade gak betulnye...
aku terasa makin jauh....
walaupun kekadang tue masalah tue datang daripada aku...
SEDIH tue term biasa dalam hidup aku....
kalo x sedey dulu mane ley kite happy kan...
tapi skang nie makin terasa jauhnya...

aku dengan kekangan keje....
nak buat mcm mane....da nasib dan rezeki aku Allah bagi keje nie...
aku x leh nak tolak dgn rezeki Allah...
takut dianggap makhluk yang x tau bersyukur...
sedeynye...
aku berkata2 dari hati aku....
hati yang sedey....
aku kah manusia yang tidak tahu untuk menghargai semuanya...
aku kah manusia yang terlalu pentingkan diri sendiri hingga lupakan orang lain?
akukah manusia itu yang terlalu mementingkan kerja berbanding rakan2ku...
adakah mereka marah atau geram dengan perangai dan perbuatanku?
adakah mereka berkecil hati denganku?
adakah mereka sudah malas untuk mengambil tahu tentangku...
adakah aku ini hanya membuang masa mereka?
adakah aku yang bersalah??
adakah aku tidak diperlukan lagi?
dis is wut u get when u r too attach to other people...
"THE PAIN!!!!"

aku x marah...
aku hanya kecewa...
kerana x dapat menjadi yang terbaik...
sebab aku bukan yang terbaik...
sedeynye aku...
jahatnye aku...

sedang pantai lagikan berubah....
inikan pula hati manusia...
if i have to pay for all of dis...
i will...
because i knw nothing last forever...



"On the outside I might be smiling but on the inside I am crying and the worst is having to pretend I'm okay when I feel like I could break down at any moment."

3 comments:

  1. salam miera..miera..rindu kamoo..xmau sedih2..semua orang nak kan kesempurnaan..tapi kita manusia biasa..xlepas drp kesilapan..kadang2 fatiema rasa camtu jugak...semangat tau..keje elok2 ok...jauh dmata dekat dhearty..:)

    ReplyDelete
  2. salam fatiema....thanks 4 d support ye fatiema...susah orang nak paham dengan mira...tapi fatiema paham....kak raihan pon paham....really appreciate that sebab Allah lorongkan mira berkenalan dgn korang....mish u dear!!!

    ReplyDelete
  3. sama2 miera...kak raihan sape ek?syukur dpt kenal miera..jugak..fatiema ade jugak komen sini ...lawat blog miera...rindu time kat uitm dulu..huhu...miera mesti busy ek...nanti kim salam kak yana tau..

    ReplyDelete