Saturday, October 15, 2011

I LOVE WUT I'M DOING NOW!!!

selama nie aku tercari2 jalan masa depan aku.....
banyak da aku apply keje....
mcm bese....lom lg rezeki aku.....
so mean time....aku keje jd RA my boss rite now
best....tue yg aku ley ungkapkan....
boss aku n rakan2 sepejabat dulu....
lecturers kat uitm penang byk bg kerjasama n dorongan buat aku
best sesangat!!!!!
tp besela....langit x selalunye cerah.....terkadang tue adelah aku rase sedey...
kengkawan lain da dapat keje.....
tapi aku......
bile ingat2 balik....Allah hanya bg ape yg hambaNya inginkan...
pada waktu yg sesuai....
jadi....skang niela hidup aku....
hidup yang selalu membuatkan mama risau
risau????
risau aku x kawen2....hehehehe.....
jgn risau ye mama.....
jodoh tue kerja Allah....
Dia tau ape yg terbaik untuk mira...












No comments:

Post a Comment