Thursday, September 22, 2011

What is the value of my family n my close friends????

Erm...tetibe arinie aku nak merapu meraban jap...hehehe...people always question me what is the value of my families n frens....da penat den nak jawab...tp aku x kan sekali2 bosan untuk menyatakan yg mereka tidak ternilai harganya walaupun nak dibandingkan dengan emas permata...hatta harta dunia sekalipun xkan dapat menandingi nilai ikatan yang telah lama terbina dan terjalin....Aku syg family aku...aku syg mama...angah,kak yang..bang chik n adik...aku syg mak,atok,chu..aku syg acik nor n achik sarip sekeluarga...tok ami zuri sekeluarga, mak teh n family...atok2 sedara sekeluarga,n family yg berada di utara,sabah n sarawak.....aku syg ayahbang sekeluarga...aku syg ayahwan sekeluarga...aku syg sgt kat kak ichak n family....aku syg sume family aku di JB, shah alam n everywhere you be.....tue baru family...yg frens plak...aku syg dak Fai,ros,echa,mur,zie,izzah,atie,huda,zati,niza,mira, kak yana..kak midah...eika..kak Raihan..Dr.Aziyah and many more....siyes...aku syg bangat sama korang!!!!!!

Aku nak nyatakan kat sini...no matter what I'll be...no matter who I am...no matter how rich I'll be...I will never forget n never stop loving u guys!!! Sebab aku bukan jenis orang yang "hidung tinggi" bile kononnye aku da SENANG...KAYA dan seangkatan dgnnye...kononnye aku lupe diri bile RUMAH AKU DIHIASI DGN BERLIAN DAN EMAS....kononnye PELAJARAN AKU MENJAMIN MASA DEPAN AKU...dan kononnye AKU DA BIADAP BILE DA JADIK ORANG KAYA....tue bukan aku...aku berdoa pd Allah semoga ditetapkan hati aku supaya tidak bongkak n takbur n cepat lupe diri atas kesenangan yang Allah bagi...KERANA KESENANGAN ALLAH ITU JUGA MERUPAKAN UJIAN BUAT AKU...





No comments:

Post a Comment