Saturday, July 16, 2011

me...with my new life...

Assalamualaikum....da lame rasenye aku x update blog nie.....busy wei!!!!<yola tue.....bz ler sgt...hehehe>..bukan ape...skang aku da start lab...so aku kene beli barang,check barang n many more...best gak keje nie...oh ye...lupe plak...my new position skang ialah Researcher Assistant....a.k.a RA...job scope die not bad...kirenye aku ley carry on dgn tugas2 kat lab nie...memang best la...tp mn ley compare dgn keje aku yg dulu...dgn environment yg best...kengkawan yg best...

Skang aku x memilih keje....asal ade je...dari dulu sebenarnye aku x memilih keje...cume mungkin Allah da plankan kehidupan yang lebih baik buat aku...mn tau kan...hehehe....

Dear Allah....thanks for giving me the air to breath....time to spend with my family...job for me so dat i can help my family...walaupun x permanent...but aku bersyukur sgt2!!!!thanks Allah...aku tau Kau telah mengatur hidup ku dan aku yakin dan redha dengan setiap ketentuan Mu ya Rabbi...cuma aku pohon padaMu agar aku mendapat hidayah daripadaMu ya Allah.....

No comments:

Post a Comment